Nye forældre

Har I takket ja til en plads i Andedammen, modtager I et velkomstbrev i e-Boks med information om, hvilken stue jeres barn skal gå på og besked om, hvordan I aftaler indkøring med stuen og et tidspunkt for en opstartssamtale.

Hvis I ikke allerede har besøgt Andedammen, så ring og lav aftale om at besøge stuen og få en rundvisning.

Start i vuggestuen

I forbindelse med jeres barns start i Andedammen, holder vi en opstartssamtale. Her taler vi sammen for at lære hinanden at kende og for at vi kan få så meget at vide om jeres barn som muligt. Vi vender fx madvaner, sovevaner og særlige hensyn.

Indkøringen tilrettelægges derefter i samarbejde med jer som forældre. Der er stor forskel på børn og hvor hurtigt, de falder til. Derfor tager vi altid udgangspunkt i jeres barns behov og er i løbende dialog med jer under indkøringen. Vi anbefaler dog, at I sætter cirka 14 dage af til indkøringen.